Q/A

vad gör du på kvällarna? festar du mycket? det känns som du är ute hela tiden, ta hand om dig själv
haha jag är med mina kompisar, och ja, vi drar väl till en fest oftast eller så sitter vi och chillar ett gäng hos någon. Om jag inte pallar dra ut så har jag ju en mysig hemmakväll, det är inte så att jag känner att jag MÅSTE gå ut. Jag är även mycket lugnare nu än vad jag var i till exempel somras, då var jag ju aaaldrig hemma. Men tack för att du bryr dig men trust me jag tar hand om mig själv så gott det går! 
 
Ser du dig själv som populär? :P
asså nja jag vet inte, jag bryr mig inte så mycket om sånt där
 
Om du skulle få välja 10 fina saker du vill ha i höst vila skulle det va? Asså klädmässigt!!
 

Snyggaste killen i din skola??? Snyggaste killen i torsvik? Källängen???
haha hmm bra fråga.. nu menar jag inte att vara elak men jag tycker inte det finns så många supersnygga på lidingö ändå, iaf inte i min smak :p jag har faktiskt ingeen aning, how boring that may sound
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"ponchon" längst upp i mitten vart kan man hitta den?

2012-11-02 @ 23:09:55
Postat av: klara

Den stickade ponchon vart är den i från? Den var superfin. Bra blogg :)

2012-11-05 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0