ni frågar jag svarar

Hur fixade du prao på vapiano? Hade du någon kontakt där eller bara frågade du om du fick jobba där? JAg ska praoa snart och tänkte bara höra lixx.. Tacksam för svar, puss
 
Helloo, ja vad roligt! Nej jag och Sally ringde först till Vapiano på Stureplan och dom var sjukt oklara och ba lalala ring gamla stan, så då ringde vi dit och dom bad oss att mejla sen svarade dom aldrig typ, det var feeett krångligt men man måste bara tjata så går det haha! 
 
Åh vart kommer den svarta koftan ifrån med volanger längst ner som är åt vänster? skulle bli världens gladaste ifall du sa, den är skiitsnygg ju! kram
 
azzo om de e den jag tror den är så är den från ted baker hehe
 
vad gjorde du i lördags?:) du brukar alltid skriva!! fortsätt juuueee!
 
i lördags drog jag och mötte li och jessica så åkte vi hem till adiam sen skulle vi åka därifrån så blev det fett rörigt så åkte vi mot lidingö och skulle till någon skev fest men de va fett rörigt så jag vet inte hehe
 
hur sminkar du dig EXAKT när du ska gå ut?
 
oh sweetiepie jag kan göra en video på det eller något..
var kommer din blus/klänning ifrån? :p

Elise Ryan
 
önskar helt seriöst jag såg ut som dig, du är så jädra perfekt!! och du verkar faktiskt jättesnäll. vad är du nöjdast med ditt utseende? :)

meeerp <3<3<3 u so cute!! TACK! hm jag har jättedåligt självförtroende och hatar typ allt med mg själv, men jag tycker väl mitt ansikte är chilzz har inge större problem med det! Men jaa näsan är jag nöjd med :)
 
Vad tycker du om One direction? och ska du på deras konsert i maj?
 
Sweet boys men deras kändisskap har tagit dom över huvudet rejält så lite dryga kanske dom har blivit. nja det ska jag nog inte

Kommentarer
Postat av: anonym

berätta om adiam, är ni bra vänner?

2012-11-14 @ 01:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0