hey loves

haha jätteskev bild men den enda som togs igååår, its me and jessica
 
Lördag, fan vad skönt med helg! Ändå typ lite stressigt, den går över så sjukligt snabbt haha. Igår slutade jag jobbet vid fem typ, sen åkte jag hem, käka middag och titta på x-factor med min syster, supercozy. Sen fixade jag mig på typ fem minuter och stack hem till Bill där det var rätt många, det var väl helt ok. :) Drog hem sen igen vid ett och sen gick jag och la mig typ direkt, var skit trött och otagg egentligen...Men det var massa roliga människor där så it was funni! Hoppas ni hade en bra fredagskväll, nu ska jag hoppa i badet och sen ska jag hänga med min sister♥

Kommentarer
Postat av: Emma & Ida

Hey hey Daphna. Je, kuanza mabalozi tena? :)
(Översätt från swahili på Google Översätt om du inte förstår)

2012-11-10 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0