ÄNTLIGEN FREDAG!

 
Gud, är så lyyckliig!! Veckan har dock gått himla snabbt och jag vet inte riktigt hur det har blivit fredag så snabbt men ja, så skönt! Har ju varit sjuk precis hela veckan, blev frisk i torsdags eftermiddag, gick till skolan sista lektionen och kom sent idag och fick gå tidigare så var bara i skolan 1 timma idag.. jätteonödigt haha! har jääättemycket läxor och uppgifter som jag har missat så har egentligen hur mycket att ta igen som helst den här helgen men vafan nu skiter jag i det för DET ÄR HEEEEELG!! Det får jag ta imorgon när jag vaknar eller något. Hihi! 
 
Just nu är jag iaf med Lucinda och Adiaaam, vi har precis varit ute lite, så tog vi med kameran och knäppte några spontana bilder bara haha, jättemysigt! love it! Meeeeeeeen jaja hehe
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra ikv än men jag hoppas ni får världens bästa fredag så hörs vi snaaart! puss på er mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg.

2012-12-02 @ 01:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0