Woopsidoo!

Haft en toppen-dag idag!! :D
Först åkte jag till skolan när alla andra var lediga dåra och hade hemkunskap vilket i och för sig var sjukt segt haha, men sen åkte jag in till stan med Filippa, gick runt och kollade lite i affärer och sen köpte vi med oss lite picknick (classic) och satte oss i Humlan i det fina vädret! hur härligt som helst :)
Sen satt vi där ett tag och chillade, sen kom jag hem vid tre-fyra tiden, satte mig utomhus och pluggade och solade lite.
När det började bli lite kallt, typ vid fem, gick jag in och rensade min garderob, dammsög och städade rummet haha, vilket också tog sitt lilla tag.. Fått mycket gjort och haft kul idag, vart på jättebra humör hela dagen :D
Visar vad jag har köpt sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0