MOMENTS

Den sista bilden är tagen runt 07:00 utanför John och Edwards hotell den 17 September 2011, bara någon minut innan dom kom ut för att prata med alla fans.. Oj vad sjukt egentligen, jag hade ingen aning om hur mycket det här skulle förändra mitt liv haha! Det låter helt stört, men det är faktiskt så, John och Edward har förändrat mitt liv så sjukt. Skulle nog varit 100 gånger bättre i skolan utan dom haha, men skulle nog också ha haft det mycket tråkigare.. ;)
Dom har gjort mig både glad och ledsen, men jag är ändå tacksam över att ha dom i mitt liv! Saknar dom så enormt just nu.. Får hoppas dom kommer tillbaka så snart som möjligt.
Tror ingen ingen ingen ingen kommer någonsin förstå hur det här känns, förutom dom som faktiskt är i samma situation som jag, att jag började som "ett vanligt fan", som skrek så fort jag såg en video på dom eller något men att att det har slutat så här, det hade jag aldrig förväntat mig dagen då jag blev helt galen i dom här två tvillingarna från Irland.

Kommentarer
Postat av: LinneaBohl

Vänta vad menar du med ett vanligt fan, förstår inte riktigt vad är du?

2012-05-29 @ 18:22:36
URL: Shttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0