Svar på frågestunden!!

jag ser dig lite då och då och du har alltid så himla snygga kläder! skulle du säga att du är rik?? vart köper du det mesta av dina kläder?

 

Oj, tack så mycket! Nja, rik och rik. Jag är absolut inte fattig men jag är inte rikast i stan liksom. Hm, det är vääääldigt olika.. Men jag tycker Zara har fina saker, men jag tror jag högst har typ 2 plagg därifrån, haha. Jag vet faktiskt inte, det är mixat! Älskar American Eagle :)

 

Vad är det gulligaste Jedward har sagt till dig??? :D

 

Oj, jag har ingen aning.. Dom har sagt mycket! Men typ att dom har saknat mig, sen när John sa att jag inte kunde vara ful tyckte jag var lite roligt haha.. Och när han sa att inget var fel på mig. Nä men äsch jag vet inte, de mesta dom säger är gulligt!

 

Vem är din bästa killkompis? :)

 

Victor!

dina bästavänner?

Älskar du din pojkvänn?

Vem är din roligaste vän`?

Din galnaste vänn?

Älskar din blogg! <3

Jag har flera bästavänner.

Jag tror man måste älska någon för att vilja vara tillsammans med den, eller? ;)

Haha, jag vet inte, alla mina vänner är roliga! Min kompis Felix får alltid mig att skratta iallafall, haha.

Jag vet inte!

Tack så mycket sötnos!

 

Tycker du det finns nån mer snygg 98a tjej på lidingö??

 

 

Någon mer lol.. Nelly är skitsnygg! Men de allra flesta på lidingö ser ju bra ut, tycker jag iallafall haha. Alla är fina på sina sätt :)

 

Vad är du mest nöjd med på ditt utseende??

 

Hmmmm.. Min näsa kanske? Haha, nej men jag vet inte.

 

du är så himla vacker, jag måste bara säga det!! Jag förstår inte folk som inte tycker du är snygg, du har så jävla snygga kurvor och världens vackraste ansikte!! Skulle dö om jag såg ut som du. Så himla avundsjuk! Men till frågan då - Hur fixar du dig en vanlig skol-morgon? :)

 

Nej vad glad jag blir! Tack så jättejättejättemycket! :D Du är fin som du är, så var inte avundsjuk :)

Hm, jag vaknar, sköljer och smörjer in ansiktet, äter, sminkar mig lite, fixar håret och klär på mig. Brukar gå rätt snabbt haha, känner ingen tvång på att vara snygg i skolan direkt.. Så det brukar bli som det blir haha!

 

Vad ska du göra i sommar??

Ahhh usch sluta ångest!! Haha, jag har faktiskt ingen aning! Vi reser väl troligtvis bort någonstans med familjen annars har jag ingen aning. Är väldigt sugen på en språkresa till Irland, hehe.. Men vi får se vi får se!

 

vilken färg har du helst på dina strumpor?
hur ser din drömoutfit inför sommaren ut?
vilket är det bästa plagget du äger?
hur lång är du?

Vita låga!

Hmmm.. Jag älskar att ha en vit kjol/klänning och en stickad tröja över och sen antingen ballerinas, uggs, converse eller några typ av boots till. Typ alla skor funkar till den outfiten haha!

Mina vita stickade tröjor. Eller mina vita kjolar.. Haha, såna där basic-grejjer räddar alltid mig :)

Jag är 163 centimeter kort..

 

vart ifrån kommer den plisserade kjolen ifrån?

 

Allt i det inlägget kommer från BIKBOK.

 

Hur lärde du känna jedward?
Blir andra fans avundsjuka på dig när du är med dem?
Håller ni kontakt fortfarande?

Jadu haha ”lärde känna”, nej men vaddå, jag träffade dom första gången 9 juli sen kom dom tydligen ihåg mig så har det fortsatt typ.. Haha!

Ja, det finns absolut de som blir det. Men avundsjuka finns överallt :P

Jag antar att man kan säga det, ja. Just nu är vi inte direkt bästisar för ja, vi har bråkat lite men aa haha.

 

Frågor om Jedward :)
Vem är din favorit?
Vilken låt är den bästa av dom?
Vad brukar ni snacka om,hehe?
kram

Har ingen favorit, men brukar snacka mer med John, har bättre kontakt med honom. Men jag älskar Edward också, tycker bara han kan vara lite dryg ibland haha. Men han är bara människa ;)

Deras nya, men den har inte kommit ut än haha.. Fick ju som sagt en liten sneakpeak på den när jag och Filippa satt själva med Edward, superbra var den :)

Alltså allt möjligt.. Det brukar typ flyta på. Sist dom var här snackade vi ganska mycket om det nya albumet och Eurovison och sådär, så snackade vi lite om converse typ? Haha!

 

vad för aktivteter går du på?
hur många gånger i veckan tränar du?
vilka dagar tränar du?
hur tränar du?

Jag går på dans men har tagit en liten paus, så just nu gymmar jag bara.

Försöker träna minst 3 gånger men det är olika från vecka till vecka haha.. Ibland kanske det bara blir 1 gång medan det kan bli 5 gånger någon annan.

Olika :)

 

vilken är din favorit färg?
är en av edward killarna din pojckvän

Tråkig som jag är, älskar jag vit haha! Min favvofärg :)

Haha, nej.

 

 

BERÄTTA OM DIN POJKVÄÄÄÄN!! :D

Haha, finns inte så mycket att berätta.. Vad vill ni veta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför svarade du inte på frågan om du röker??

2012-05-28 @ 21:41:41
Postat av: Matilda

såg inte din frågestund försen nu. vill också ställa några frågor :)



1. Vad är ditt bästa barndomsminne?

2. hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?

3. Har du bra kontakt med dina systrar?

4. Vilken klass går du i?

5. Vad heter din favorit lärare? :)

6. vilket är dit favoritämne i skolan? :)

7. Vad har du och jedward bråkat om?



kram

2012-05-29 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0