Imorgon är åttan över..

image description

Fy vad sjukt det känns,
om bara några månader går jag i nian och stressar över vilket gymnasium jag ska börja, hur det kommer gå på nationella proven osv.. Hela åttan har gått så sjukt snabbt! Ändå har jag hunnit med så mycket, bytt skola, fått nya kompisar och nya minnen, lärt känna John och Edward ännu mer, haft världens roligaste nyår och lite annat vi inte ska ta upp i bloggen HEHE! Nä, men över allt har jag väl haft det bra. Nu ska jag ha världens bästa sommar också så jag inte behöver sitta och deppa när det är 2 dagar kvar av sommarlovet. Puss på er, uppdaterar säkert med min skolavslutningsoutfit imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte länka någon av dina vänners blogg? Den som du gillar mest eller något:)

2012-06-13 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0