HAJ

 
 
Hej! Hoppas alla mår braaa.
Jag mår toppen, min helg började redan idag (torsdag) då jag är "ledig" både idag och imorgon. Det är A-dag, vilket är provdagar, och jag har sådan tur att jag inte har prov varken torsdag eller fredag! DOCK har jag två riktigt feta ekonomi-prov på lördag morgon, så jag borde väl kanske använda all denna tid till att plugga.. Men det är riktigt svårt, har dåligt med studiemotivation just nu.
 
Jaja - hur soft är det inte att sommarlovet närmar sig med storsteg?! Treorna tar studenten om bara två veckor, det är helt sjukt! Nästa år är det min tur. OJ vad snabbt tiden går (med risk för att låta som en gammal tant) och OJ vad jag aldrig har längtat så mycket till någonting. Kommer bli riktigt nice! 
 
Idag har jag iallafall catchat upp lite med Felix, som varit bortrest i en himla massa månader. Så vi åkte till stan och åt lunch, riktigt naaajs! Sen har jag försökt plugga med Sanne, men vi gjorde väl lite andra saker haha.. Jaja, imorgon ska jag starta dagen med en PW med Tilda, sen är det bara plugg som står på schemat. Hoppas ni har en roligare fredag inplanerad. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0