Min lördag

 
Bilder från min gårdag! 
Dagen började med att jag mötte upp Vendela för en mysig promenad runt djurgården! Jättehärlig start på dagen faktiskt, med lite solstrålar som gjorde det 100 x bättre :D 
Sen traskade vi hem till henne på Karlaplan och gjorde i ordning en DRÖM-brunch som bestod av ett par supergoda banan-keso plättar som vi serverade med bär, smält mörk choklad och kokos! Man dör ju. Så åt vi lite grapefrukt, physalis, drack te och bara snackade. En grym lördag-förmiddag helt enkelt. Sen åkte jag hem för att senare åka vidare med mamma till Täby Centrum där vi köpte lite nödvändigheter, typ strumpbyxor och sånt. Köpte med mig lite andra saker också, bl.a. ett supersnyggt halsband som jag behövde inför kvälleeeeen! Jag var hos Celine på en drink, "Sparkling glam drink", skulle  alltså vara dressed in glitter. Då jag inte har världens glittrigaste garderob (Hej 99% svarta kläder) så passade mitt nya halsband perfekt hehehe. Iallafall - sen åt jag middag med mami och sen åkte vi och hämtade Gabbi och Tilda för att sen åka till Celine! Supermysigt med massa god mat och tjejsnack haha. Var hemma relativt tidigt faktiskt då jag var trött och min kära mammi erbjöd sig hämta mig. Låg i säng vid ett kanske? Nu har jag tagit en låååång frukost och ska åka in till stan för att göra lite snabba ärenden. Sen måste jag spendera hela dagen med att plugga.. Ska inte ens börja snacka om hur mycket jag har i veckan. D ö r. 
 
PUSS PUSS OCH GLAD FÖRSTA ADVENT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0