what have you missed

 
- vädret är strålande
- att cykla är underskattat
- äta frukost på nybrogatan är något jag önskar jag kunde göra varje dag
- jag har jättefina vänner
- och en helt underbar familj
- jag har en underbar liten valp

TACK Sverige för strålande sol med 20+ flera dagar i rad. Igår var det nästan 30 grader, i maj! Så sjukt, och så sjukt härligt. Det jag gör på dagarna? Pressa i solen. Det ger fan resultat! Får hoppas att vädret håller i sig så kanske man blir en pepparkaka i slutet av sommaren. ;)
 
Jag har iallafall haft mysiga dagar på sistonde, dock med en helvetes (ursäkta språket) jävla massa plugg. Nationella proven i alla former och prov, inlämningar och seminarium på det. Tack för det, verkligen..  Jaja, det är bara att bita ihop, för snart slutar vi. Den femte går studenterna ut och en vecka senare är jag klar med mitt första år i gymnasiet. Känns så sjukt på alla sätt och vis. Ett år har gått!? Så snabbt. Nu ska jag rocka dessa veckor framöver. Puss 
 
 
Ni får jättegärna följa mig på instagram där jag uppdaterar lite mer regelbundet. @daffipaffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0