Skön dag

Idag var en sån där dag då allt bara har känts BRA. Skolan började inte förrän 13 (!) idag, så hade hela förmiddagen ledig, lyx. Eftersom jag är en sån som gillar att gå upp tidigt och inte slösa bort halva dagen på ingenting, gick jag upp vid åtta-tiden och gjorde i ordning en bra och god frukost bestående av vaniljyoughurt+granola och en macka vid sidan om, så enkelt men SÅ gott haha! Tröttnar aldrig. Sen snörade jag på mig gympaskorna, på med träningskläderna och begav mig ut på en superskön träningsrunda bestående utav 5 kilometers löpning och ungefär 6-7 km powerwalk! Sen gick jag hem, duschade, gjorde i ordning god lunch (Tips! Fyll kyckling med fetaost och pesto. Mmm) och satt i solen ett tag. Jag älskar detta väder SÅ-Å-Å mycket. Vid ett begav jag mig till skolan för att ha tre lekitoner och sen gick jag hem och hoppade lite studsmatta, haha. Inte gjort det på säkert 1,5 år... Sen har jag pluggat och druckit en god banansmoothie! Har fått dille på smoothies, hur gott är inte det.. Vilket matbaserat inlägg detta blev såg jag nu, haha. Jaja, ska plugga vidare, ta en dusch och sen äta middag så fort min mamma kommer hem. Är döhungrig.. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0