16

Min väska, t-shirten och solbrillorna. Tror även mina springbrallor syns på första bilden i mitt tappra försök att fota väskan, haha. 
 
I fredags fyllde lilla jag äntligen sexton, ett eller flera år efter alla mina kompisar haha. Segt.. Haha nejdå.
Jag firade iallafall min födelsedag med ett gäng superfina tjejer hemma hos mig och sen drog vi vidare på lite äventyr. Hade iallafall en toppen födelsedag fylld av vänner! Fick mycket fina saker och ja, var allmänt lyckligt lottad helt enkelt. Av mina fina tjejkompisar fick jag ett par Ray-bans Erika i mattsvart (!) som jag suktat över huur länge som helst, ett underbart doftljus och av mina vapendragare (haha) Gabrielle, Tilda och Clara fick jag världens underbaraste album, fyllt av bilder, långa texter, minnen och internskämt. Hur fint och underbart som helst, började gråta och skratta på samma gång under flera tillfällen. Fick även av dom mina favorit protein-bars (Questbars♥), trosor, en grym t-shirt och Att älska med Michaela Forni. Sen fick jag lite annat smått och gott (Barnförbjudet) haha! Av min familj fick jag shitloads av träningssaker haha. Classic.. Fick bland annat ett par nya springskor från Nike, springbrallor, en tröja, en shaker, proteinpulver, lite bars, rosor (haha), marc-jacobs armband och lite andra små träningssaker som kommer göra god nytta in maj life. Av min pappa fick jag min drömväska då han var i London och köpte den åt mig. Den kommer från Michael Kors och jag känner på mig att den kommer vara väl använd inom kort! Nu blev det ett väldigt matrialistiskt inlägg men brukar själv tycka det är kul att läsa så. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0