28th of july

 
 
Tjolahoppsansa (Hej Joanna♥)
 
Sitter och käkar lite granola med vaniljyoughurt och ska snart byta om. Mår egentligen hur illa som helst  men jag känner min kropp rätt bra och vet att jag inte presterar på topp om jag inte får i mig mat rätt regelbundet hehe. Ska snart byta om och cykla till gymmet. Tänkte gå på ett pass 17.30 men väntar fortfarande på min mamma som inte är hemma än så får nog skjuta på det passet till 18.30. Min dag har varit lite irriterande om jag ska vara ärlig. Åkte direkt efter jag vaknat och ätit frukost in till stan för att laga min mobil som varit död sen i lördags (JA. 2 DAGAR.) till samma ställe som lagade den i FREDAGS. Väl där möter jag Wille och dom säger att det tar 5 minuter.. 15 minuter senare kommer dom ut och säger att det är en fuktskada och det kommer ta hela dagen. Så, fattigare och mer irriterad får jag helt enkelt traska ut och låta min mobil spendera ytterligare timmar på reparation. Nu skulle mamma åka förbi där påväg från jobbet och se om den var klar, så kära fina läsare, cross your fingers for me! I miss ma phone

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej Faph❤️

2014-07-28 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0