27th of July

  
 
 
Hejhopp mina trogna bloggläsare haha... Skulle lämnat min blogg för länge sen om jag var ni men är himla glad att ni tappert hänger kvar här trots min dåliga och ja, nästintill obefintliga uppdatering. Menmen! As we speak sitter jag och borstar tänderna, har rätt bråttom för ska försöka hinna med en liten springtur innan jag och min syster ska möta vår pappa för en brunch på Djurgårdsbrunn! Eller ja, det lär ju bli typ lunch. Lovet har bara flugit iväg, och om en vecka sitter jag på ett plan till Grekland med mina bästa kompisar för en resa fylld med roligheter. Can't wait! Sen kommer jag hem, har mattekurs en vecka och sen är det back 2 school.. Tvåan, helvetesåret.. Jippie!
Nä, det ska nog gå bra. Säger det varje år, men nu ska jag fan satsa på skolan. Inte vara så lat! Det klarar jag :) 
 
Igår kväll var jag bara hemma och tog det lugnt, åt banan och chokladjordnötssmör och njöt av livet hehe. Ikväll är jag sugen på att göra något kul. Kanske ska äta middag med Filippa men det är lite halvsuddigt. Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Jojo

Im still here, stiiillll reeading yo blog faphna!

2014-07-27 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0