Måndag

<3  
 
Hej finisar,

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för vill pausa lite. Är mitt uppe i juridikböckerna, har nämnligen ett prov imorgon där jag inte har läst så pass mycket jag önskar jag läst... Imorgon är dock grundregeln, kommer få det svårare på onsdag. Ahh, stress. Gymnasiet är fan inte lätt alltså, och jag trodde nian var jobbig.. Lekis! 
Idag slutade jag vid fyra och pallrade då iväg mig till gymmet för ett skönt pass med 30 min kondition och 45 styrka! Woop woop. Sen pallrade jag mig hem för lite plugg + middag och nu sitter jag här igen. Men jag kör i minst en timme till sen kan jag kolla Paradise, dricka te och äta choklad. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: ANNNAIZ

SV: Tack så mycket fina du! :)

2014-01-13 @ 20:35:58
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0