Day 1 – 2013 memory

Haha jag och Lillan efter en kväll som avslutades halv fem på morgonen... 4 timmars sömn ↑ 
 
Hmm, gud vad svårt. Har så många olika roliga kvällar och dagar med mina fina vänner som jag bara vill skriva om men samtidigt inte för det är så sjukt mycket man inte kan skriva om... Hehe ;) 
Men jag skulle säga att slutet av juli-början på augusti var en otroligt rolig del av mitt år. Hängde med samma gäng typ varje kväll och vi hade lika kul varje kväll! Finns såklart saker man ångrar och saker man inte ångrar men allt som allt är jag jäävligt nöjd med min sommar. Vi hade alltid någonstans att vara och med folk vi trivdes med, varje kväll avslutades med skratt och varje morgon börjades med ett grupp-samtal för att samtala och sammanställa kvällen haha. Men - bara för att inte tråka ut er allt för mycket så slänger jag in lite pictures! (SLG♥)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0