q/a

Q: Har precis börjat på hersby nu... Jag undrar hur du kände när du precis börjat 1:an? Och om allt blev bättre och bättre med tiden? Och isåfall hur lång tid det tog innan allt kändes bra? Just nu känns det nämligen sådär och ja... Hoppas verkligen att det blir bättre. Har du några allmänna tips nu till 1:an också? :)
 
A: Hej! JAAA - det blir bättre. När jag började var jag nervös, osäker och gick alltid på tå i princip. Spenderade för mycket tid för att fundera hur andra tyckte och tänkte om mig och för lite tid med att fundera vad jag tyckte och tänkte. Ettorna är yngst och ja det kommer vara lite ostabilt ett tag men jag lovar att det bättrar sig rejält efter typ insparken och så. Allmäna tips.. Skit i allt och alla, plugga, var med dom som gör dig glad och försök att bara vara haha. Det låter så lame men ingen bryr sig lika mycket som du. Gillar du att ha en plain t-shirt och ett par sköna byxor ha det! Sätt inte på dig en Odd molly blus och primeboots bara för att alla andra har det. Ettorna är yngst som sagt men det har tvåorna och treorna också varit. Fine, det är skitskönt att inte vara yngst men jag lovar er att när ni börjar tvåan kommer ni också känna att; Fan, varför var jag så osäker! Det är ingen biggie. Puss på daaaaj 
 
 
 2 bilder från förra årets inspark
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0