Skön vecka

Halvtaskig bild ifrån London
 
Hallåå.
Ska snart gå iväg till skolan, måste bara byta från mina bekväma byxor till ett par jeans... Hehe, vilken plåga. Har det så otroligt skönt på morgonen nu för tiden. Går upp, käkar frukost, klär på mig, borstar tänderna sen är jag i princip off to go. Har struntat i smink nu (kanske lite för länge..) för den enkla anledningen att jag inte orkar bry mig om hur jag ser ut i skolan då ingen riktigt har mitt intresse i mina korridorer haha. Men - det var inte det vi skulle skriva om idag. Jag har i alla fall en otroligt skön vecka då hälften av mina lärare är borta och vi då får hundra håltimmar i princip, haha! I tisdags och onsdags började vi runt 11-tiden så då hann jag till och med träning på förmiddagen, vilket gjorde att eftermiddagen var fri och jag äntligen kunde hitta på något efter skolan! Första gången since forever. Igår åkte jag och Gabrielle till exempel till Joe & The juice efter skolan, tog en avoshake och satt och funderade och snackade om livets alla problem, haha. Hur mysigt som helst. Idag har vi dock ingen sen morgon, men istället en två-timmars lunch. Funderade på att träna, men tror det blir för stressigt... Jag bor dock 500 meter från skolan så jag går nog hem och sätter mig på vår uteplats och myser istället. Vi får se! Har saker att se fram emot i helgen också, så denna vecka går (och har gått) snabbt. Nu märkte jag dock att det blev lite bråttom här, så får skynda mig med jeansen, haha! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0