yesterday


 
helloo hello!

Just nu ligger jag i min säng där jag har planerat att begrava mig idag. Söndagsångest, va? Haha. Nej men måste plugga lite, plus att jag har galet ont i magen. Ska åka till min pappa ikväll också. 
Igår så vaknade jag och Adiam upp hos mig, jag pluggade lite och så käkade vi. Efter ett tag blev vi sjukt uttråkade haha så vi klädde på oss och åkte iväg till Askerike, jättemysigt. Sen kom Bill så var vi med honoom. Vid kvart i sex drog vi hem och köpte sushi. Sen åkte vi hem till Bill där det var några killar. After that (haha) så åkte vi till en tjej på Lidingö där det var ganska mycket folk. Sen kaosade det så drog vi till Statoil (värt.. haha nja) där det var massa folk. Sen skjutsade jag Adiam till Ropsten och åkte hem, var hemma vid halv två kanske! Jag hade faktiskt kul igåår, med några undantag lite då och då. Hoppas ni hade en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0