HEJHOPP


 
Iih, smålycklig, bara fredag idag ju! Hela helgen kvar. Underbart! Vet inte om ni är så intresserade men jag kan dra en liten snabbis på vad jag har gjort under denna långhelg. Onsdags var jag med Filippa och Hugo efter schulan och så satt vi vid Brevik typ, jättegos. På kvällen var jag bara hemma med Bill! Igår så var jag i stan med Adiam, satt vid vattnet vid strandvägen och chillaaaadeeeee. Sen åkte vi hem till mig, åt middag med min fam, åkte in mot Humlan och satt där med några stycken. Sen svängde vi förbi Djurgården och sen tillbaka till Humlan. Efter det åkte vi in mot Lidingö igen då vi åkte hem till Niki, där var det massa mysigt folk och ja, det var skoooj! :) Had a blaazt. Idag har jag solat, pluggat, träffat Lili och nu ska jag iväg hem till Noel tror jag. Hoppas ni har det bra vad ni än gör, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0