GET YOUR SHIT TOGETHER

 
hejhej tänkte slänga in ett litet hatinlägg eftersom jag är så jävla trött på det här.
 
Jag har 2 killkompisar till mig, tänker inte nämna några namn haha, men iallafall, 2 killkompisar som när jag är ensam med dom är hur härliga som helst. Dom är snälla, roliga och jag kan sitta i timtal och snacka med dem. Men så finns det en tjej, eller ja, de har varsin, som när hon är med så blir dom så förändrade och jag är så jävla trött på det. En av dom, vi kan kalla honom kille 1 haha, älskar jag väldigt mycket. Han är hur bra som helst och det är han hela tiden, med mig, med alla människor, men så kommer då tjej 1 in i bilden. Älskar henne jättemycket också, en jättebra tjej rent allmänt. Men hon och han tillsammans är den värsta kombinationen jag vet, jag hatar dem tillsammans. Inte så att jag blir avundsjuk eller något, det lovar jag, men dom blir så himla dryga när dom är tillsammans. De går liksom ihop till en gemensam liten klump som man bara vill dra isär. Samtidigt kan man ju inte säga åt dem det och låta som någon crazy brud liksom. Men ja, det är kille 1 iallafall haha. Kille 2 däremot, har jag inte hängt med speciellt länge, men tycker han är jätterolig och jättesnäll när vi är ensamma. Han är ganska speciell liksom och vi kanske inte är de mest lika människorna i hela världen. Men tycker om honom :) Det finns då en brud, tjej 2 som skakar upp det hela. MIN uppfattning är att kille 2 har en liten mini crush på tjej 2, vilket jag iof tror kille 1 har på tjej 1 också, och jag tror de kanske är därför de blir som det blir. När tjej 2 är med så är kille 2 så otroligt jobbig och kan slänga ut sig, aa, elaka kommentarer som jag faktiskt kan ta åt mig med. Sen så fort hon försvinner, ska allt vara frid och fröjd. 
 
Så här är fallet och jag är så sinnessjukt jävla trött på såna människor. HUR och VARFÖR ska man förändras beroende på vilket folk man är med!? Det här kanske låter som ett väldigt töntigt blogginlägg och det kan jag hålla med till en viss grad, å andra sidan är detta min blogg och jag tänker slänga ut mig vad jag vill. Tvivlar på att de kommer läsa det här och om de nu gör det, ta åt sig, men det hoppas jag fan att dom gör. Jag hoppas de läser det här, tänker oh shit, det här handlar om mig, och gör något åt saken. För jag vill inte förlora 2 jättefina vänner, för jag orkar inte heller klamra mig fast vid de få stunderna dom är som "vanligt". Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej hej! har typ själv varit med om typ samma sak, eller liksom att någon kmpis typ heelt förändras beroende på vem den är med..! det suger!
det jag tänktte säga var att sådana här inlägg, alltså dina åsikter, lite "djupare typ" är mycket bättre än bara bilder liksom! då får man ju läsa om dig och dina åsikter om du fattar! tänkte bara säga det och hoppas du fortsätter ibland med sådana här inlägg för det är kul att läsa om vad du tycker tyyp. hahah gay kommentar men jaja

2013-05-09 @ 21:59:24
Postat av: Josefine Anerland

Fy fan.. Aldrig förstått mig på folk som ändras efter personer, ja det är klart man kanske är olika framåt osv beroende på vem man är med. Men man ska ALDRIG ändra på sin personlighet, man ska ALDRIG kränka någon eller säga elaka saker, även om man kanske inte menar dem. Det är inte okej.

2013-05-12 @ 13:14:11
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0