Träffade mina babys idag

 
Gud, inte sett dem på ett halvår. Fanskap vad skönt det var att se dom! Behövde det, nu har jag något att le lite extra åt framöver :)
De har varit i Karlstad för att vara med i melodifestivalen lite snabbt, men jag har inte haft tid eller ork att åka ner dit så jag har varit lite allmänt depp för just det. Men idag runt tre så åkte de iallafall förbi Centralstationen i Stockholm för att sedan ta expresståget till Arlanda och därifrån flyga till Kanada haha. Så jag åkte in och mötte Dilnaz i stan, så fikade jag lite snabbt med henne innan vi drog för att iallafall försöka säga hej. Det är såklart det finns några liiiite jobbiga, skrikande fangirls haha men det var lugnare än vad jag trodde. Blev så otroligt glad, precis när jag kom och direkt när John såg mig ropar han DAPHNA och ler jättestort haha. Åh, var så mysigt att höra det! Tänker inte skriva ut min lilla dag i varenda lilla detalj, tycker det är superfånigt haha, men SOM SAGT var det jättemysigt. De lovade mig att de skulle komma tillbaka snart! De har dem i och för sig lovat varje gång men men, får väl försöka hoppas ialalafall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0