stu-DYING

 
 
Usch, känns som det är det enda jag gör. Bara massa plugg,plugg,plugg. Vet inte hur många träffar jag har behövt avboka för jag har så nedrans mycket plugg att sköta. Har inte träffat Adiam på hur länge som helst och hinner knappt med att prata med någon som inte går i min skola/klass. Till och med mina helger spenderar jag med att oroa mig över nästa veckas uppgifter. Nu är jag iallafall vid mitt skrivbord,  har precis käkat middag och ska snart sätta igång igen med att skriva på om mitt fördjupningsarbete som handlar om Franska Revolutionen.. Blää. Idag har jag inte gjort något speciellt, åkte hem till Bill vid 4-5 tiden och så pluggade vi lite..  Förlåt att min uppdatering är lite seg, men ni vet iallafall varför ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0