Romme

 
Haft en sååå gosig dag! Jag och Filippa fick gå upp vid 5 för att ta oss till skolan och sen in på en trång buss med halva Vittra och åka till Romme.. Alla nior i bakre bussen och alla satt och gjorde ingenting men samtidigt var det jätte stökigt haha. Men så kom vi fram efter några timmar och så åkte jag med Filippa, Peder, Bill och Björn mestadels av tiden och det var så jävla kul haha! Har inte åkt skidor på säkert 2 år så det här behövde jag, haha det var så roligt att åka nerför backen! Vädret var jättebra med sol och snön var great! Alla var på bra humör och jag har bara haft en allmänt bra dag som sagt! Kom hem för typ 30 min sen och ska ta ett långt och mysigt bad nu, packa upp och så. Lutar åt en hemmakväll.. Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

du är HELT OTROLIGT snygg, kunde inte sluta kolla på dig idag, önska jag vågade säga något ;(

2013-03-11 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0