Visste ni att....?

 
.... jag har en hel scott disick mapp på min dator? HAHA jag äälskar honom
 
... jag klarar inte av folk som viskar..
 
... eller fötter för den delen. har typ sjukaste fotfobin och alla mina kompisar retar mig alltid för det och typ stoppar upp deras äckliga fötter i mitt ansikte haha så elaka
 
... jag är faktiskt en ganska bra lyssnaaree tro det eller ej
 
... är inte kär eller något för tillfället och jag tycker typ det är jättetråkigt haha.. fan jag gillar att ha en crusch! det är lite roligt ändå
 
... Aj löööv Mila Kunis och Miranda Kerr! Jobbigt snygga
 
... Jag hatar att vara blek
 
... tycker det är jättemycket lättare att umgås med killar än med tjejer. vi tjejer ska alltid blåsa upp det minsta llla så det blir typ ett tre-årsbråk. Helt sjukt
 
... Har aaaldrig ätit kebab haha
 
... hatar skolgympan!! hatar hatar hatar det är så sinnesjukt tråkigt! 
 

Kommentarer
Postat av: Seb

Nope
Viste inte de
Söt bild den nedre :)

2013-01-13 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0