Svar på två frågor ang. träning

 
Hur ofta tränar du och vad brukar du göra för saker? + vad äter du en vanlig dag?
Svar: Tränar fem gånger i veckan. Asså tja det är ju olika men jag brukar alltid börja med kondition som "uppvärmning" och jag brukar springa, crosstrainer eller köra på en maskin som är typ som en trappa (min favvo, den är grym) i 10 minuter. Sen brukar jag köra lår och rumpa, 100 reps på varje, det är tre olika maskiner. Sen kör jag styrka och fokuserar mer på olika saker på olika dagar men kan bli till exempel armar och sånt som jag kör då rätt länge. Sen brukar jag köra kondition igen, sen stretchar jag, sen promenar jag hem och det är ungefär 2 km. :)
 
 
Asså rent matmässigt har jag ingen särskild plan vilket jag kanske borde fixa haha. Men äter inte så mycket skit och onyttigt och sånt. Jag gillar typ inte snabbmat längre heller så det äter jag inte. Men jag är verkligen en sockerberoende människa men sen jag började träna har det försvunnit gradvis. Brukar ge mig själv en onyttig dag i veckan också haha. Undviker pasta och vitt bröd och sånt, men som sagt har jag ingen riktig plan! På sommaren är det så mycket lättare att äta nyttigare dock, då äter jag typ jordgubbar och vattenmelon varje dag haha.. Men men, ät vad ni vill skulle jag säga, det tar så mycket onödig tid om man ska grubbla på sådant.
 
 
Jag har det så jävla svårt att komma iväg till gymmet, hur gör du för att hitta motivationen och så vidare?
Svar: Tja, det är olika från person till person såklart men man kan alltid ändra på såna där saker. Innan jag kom igång rejält med träningen som jag gör nu var jag typ världens lataste, skulle aldrig gå upp tidigare för att dra till gymmet liksom haha. Så jag tog bara tag i mig helt plötsligt och kände att det var dags för lite förändring. Men jag vet inte.. Har du något ex du vill visa vad de har förlorat haha? Sommaren 2013? Du kanske vill passa in i den där klänningen som är 3 storlekar för liten? Du kanske vill bevisa att du kan för alla som någonsin har sagt att du inte kan? Hitta det så kommer du klara det! Det tar 21 dagar att göra något till en vana, så 21 dagar med regelbunden träning och någorlunda nyttig mat är den svåra biten.You can do it! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en snygg outfit? Ska shoppa i helgen och vet inte riktigt vad jag vill ha hehe.. Vad skulle du köpa?

2013-01-06 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0