Sjuk

(best movie eeeeveeeeer)
 
Hej mina vänner, förlåt för lite slö uppdatering. Sen en vecka tillbaka har jag haft otroligt ont i magen lite då och då, men det har alltid gått över. I måndags gick jag hem från skolan med så ont i magen att jag inte ens kunde åka och träna. Tisdags gick jag inte till skolan och inte idag heller. Så ja, jag har mestadels varit sängliggande i tre dagar... Och jag får åååångest för att jag inte kan träna! Det rycker i mig men jag har så ont i magen så jag förstår att jag inte kan träna.. Men jag har ingen aning om vad det är. Min mamma har redan varit förbi och kollat (hon är läkare) men hon vet inte riktigt vad det beror på. Hon är dock påväg hit ikväll också, om det inte går över får vi åka in till sjukhuset och göra en röntgen eller något. Men vi håller tummarna, är trött på att vara hemma, vill träna och träffa mina vänner!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0