Q/A

Bor du på lidingö? :P Jag med, men i vilken klass går du? och jag gillar verkligen din blogg! :)
 
Svar: Yees, det gör jag. Jag går i nian! Tack så mycket :)
 
Alltså jag fattar inte du är ju 98:a, ska du redan börja på gymnasiet? 
eller är du 97:a?
 
Svar: Ja, jag är 98:a. Men jag började i ettan istället för förskolan när jag var mindre så har alltid gått med 97:orna, därför går jag ut "ett år tidigare". 
 
Är det nått mellan dig och peder eller är ni bara vänner? :)
 
Svar: Hahahahah.. nej, vi är bara vänner♥
 
Vad är det för app? Svara gärna i ett inlägg, Älskar din blogg!
 
Svar: Jag redigerar typ alla mina bilder på datorn. Pixlr.com! ♥
 
 
Vad heter den nike-modellen? (Skorna)
 
Svar:  Nike free run
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hade typ 2-4 tusen just nu att köpa vad du ville för vad skulle du köpa?
(tänker mest i klädesväg)
är trött på ALLT i min garderob känns det som men har samtidigt ingen inspo till vad att köpa..

2013-02-04 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0