13 JANUARI

en bild för några veckor sen♥
 
Heeey
Idag är det söndag, vilket är jäätteskönt, och jag tänker bara vara hemma och ta det lugnt idag, kanske plugga lite och såna där saker. Tänkte träna men har vilodag idag så kan typ inte göra det haha. (Det är viktigt mina vänner, annars överanstränger man sig och då kan det bli så att man inte kan träna på fleera veckor osv..).
 
Igår hade jag faktiskt väldigt roligt! Jag åkte och tränade på morgonen, gick hem, duschade och började sminka mig och fixa håret och sådär. Det var stressigt men det gick haha! Sen åt jag middag och åkte hem till Peder. Så var jag där i typ en halvtimma innan vi promenerade till Sally. Där var det lite peeeople och ja, vi hade det roligt iallafall! Efter det åkte jag hem och kom hem vid halv två kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0