Hur var er första skoldag?

vet inte riktigt när detta var meeen.. heej
 
IIh tyckte det var jättekul att komma tillbaka och träffa alla! Har varit på toooppeen humör hela dagen, till och med när alla började kasta snöbollar på stackars lilla mig haha.. Va i heelveeteeeee likssoom
Ne men jag vaknade ju upp till världens snökaos, var ju inte det roligaste att spendera 20 minuter på att platta håret för att förstöra det på 2 sekunder så fort man kom utanför dörren. Menmen! Efter skolan åkte jag hem lite snabbt, käkade, drog och tränade och nu har jag typ kommit hem för ett tag sen, satt och snackade med Peder i telefon ett tag ossåå.. men ska duscha och äta och sådär nu, puss 

Kommentarer
Postat av: Seb

Den var bra!!! Fyllde år då & fick en mini gris, Stina, vietnamesiskt hängbukssvin ;)

2013-01-09 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0