Hej snyggingar!

 
Hur är det med er? Jag vaknade upp vid halv elva-elva, käkade lite och sen fick jag så otroligt ont i magen så har legat och tyckt synd om mig ett tag nu. Egentligen ska jag på en släktsak idag, men jag vet inte om det blir så att jag följer med på den tyvärr.. Jättedeppigt, saknar mina kusiner ♥ Men vi får se! 2 timmar kvar.
 
Igår hade jag en jääättecoz kväll med Peder, Adiam och Lucinda. Efter skolan drog jag och Ena och tränade och det var jättesköönt hehe. Sen mötte Adiam och Lucinda mig, så gick vi hem till mig, åt och jag duschade och sådär. Sen vet jag inte riktigt vart tiden tog vägen men haha sen åt vi middag. Efter det kom Peder till moi och vi låg och tittade på film och tog det luuugnt. Sen vid halv elva fick vi nå ryck så vi drar ut med full mundering och har snöbollskrig, men det var typ daphnakrig för jag blev offer för precis alla snöbollar och blev helt dygnsur haha. Sen åkte Peder hem och vi drog hem till mig, sen vid 12-1 åkte Luci och Adiam hem till sig själva och jag gick typ och la mig. Jättemysig kväll med andra ord haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0