heey

haft en rätt ovärd men i helhet mysig dag idag! 

Började med att min klass skulle åka till riksdagen så alla mötes vid ropsten osv, sen så visade det sig att alla tunnelbanor var avstängda så det blev jättemycket krångel och tillslut fick våra lärare skjutsa oss dit haha. Sen var vi där ett tag, sen åkte jag, Andrea och Ena hem till Ena och käkade lunch, det var treevligt. Efter det fick vi gå tillbaka till skolan för att ha Kemi i 2 timmar. Mindre kul! Sen gick jag hem till Ena så hade vi det kueeel och fotade faktiskt lite haha! Efter det åkte jag och träna, sen promenerade jag hem och såg att mitt paket låg i brevlådan! Weey! Ska visa vad det är för något i ett inlägg lite senare! Nu har jag precis tagit ett långt bad och tittat på Gossip Girl. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0