gymnasiesnack

 
Hallihallåå! Idag har jag varit på Hersby Gymnasiums öppna hus med Filippa. Det känns bra, jag har inte gått på något öppet hus och knappt payat någon attention på mina val så.. Det börjar ju liksom närma sig! Jag vet inte hur mycket jag lärde mig och tog in och sådär men det var alltid något haha. 
 
Vill egentligen inte börja på Hersby, mest på grund av att jag vill bort från Lidingö, lära känna nya människor och umgås i nya kretsar. Jag känner de flesta på Lidingö och kan tycka att det kanske blir lite trist med 3 år till av exakt samma människor haha. Men de flesta är coz så det löser väl sig :) Annars funtar jag på Östra Real haha. Men we'll see!♥ 
 
Jaja, hoppas ni haft en superbra dag, pusspuss! 

Kommentarer
Postat av: Seb

Mm har faktiskt gått hersby, gångsätra & östra men det är ju ett tag sen hmmmrr
Men iaf östra e bra pluss på vägen till å från jöbbet så kan man vinka varje gång man går förbi :)
Hahaha nono jk men det e en bra skola ;)

2013-01-26 @ 18:34:17
Postat av: Victoria

bor du på lidingö? :P jag med,men i vilken klass går du? och jag verkligen din blog.!:)

2013-01-26 @ 21:29:00
Postat av: hanna

östra är väl samma kretsar? :p alla från vasa real börjar väl där? och de är ju i dina kretsar, eller?

2013-01-28 @ 00:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0