freeejdaay

 
hej guys, det är fredag och jag är fortarande hemma från skolan. vafaaaaan! Vet ni hur tråkigt jag har det? Jag SAKNAR skolan? Något har ju hänt.. Nä men jag har så himla tråkigt, har ont och är verkligen trött på det här. Mamma kom förbi med massa medicin imorse också så vet inte hur jag skulle klara mig utan det.. Idag ska iallafall jag laga middag med Elinor (min syster) till min andra syster Hanna och pappa haha. Om jag kan pallra mig utomhus.. Vilket blir en stor accomplishment ska jag säga er haha! Hoppas jag är frisk så jag kan dra ut ikv också.. Vi får se vi får se. 
 
SEN VILL JAG HÄLSA TILL MINA MYSIGA KUSINER EMMA, IDA OCH JOHANNA <3 miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0