Fem grymma träningslåtar

 
as you guys know gymmar jag rätt mycket och jag klarar verkligen inte av att gymma utan gryym musik som taggar till  mig.
 
Här har ni min spellista och här nedanför har ni några av mina favorit-träningslåtar!
 
Titanium - David Guetta ft. Sia
 
Scream and Shout - Will.i.am ft. Britney Spears
 
Flytta på dej - Alina Devecerski
 
Til' I Collapse - Eminem
 
Gettin' over you - David Guetta och Chris Willis ft. Fergie & LMFAO
 
We got the world - Icona Pop
 
Who's laughing now - Jessie J (ÄLSKAR den här musikvideon också haha)

Kommentarer
Postat av: seb

jahop får väll testa de då

2013-01-05 @ 18:49:06
Postat av: Anonym

jag har det så jävla svårt att komma iväg till gymmet, hur gör du för att hitta motivationen och så vidare?

2013-01-05 @ 19:12:59
Postat av: Anonym

Hur ofta tränar du och vad brukar du göra för saker? + vad äter du en vanlig dag?

2013-01-05 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0