mysdag

ph1: dö snygg tröja, alla killar köp köp köp!! ph2: fina filippa på coffehouse by george igår
 
Hej mina vänner! Igår var det fredag och som sagt kunde jag inte varit gladare, så sinnessjukt skönt med heeelg. Bara få ta det lugnt och inte gå upp tidigt hehe. Igår var jag faktiskt bara hemma med min syster och titta på film. Tycker det är så skönt att vara hemma nuförtiden haha, om man iof inte är på någon stört rolig fest.. Eller myser med någon dude hehehe.
 
Efter skolan drog jag hem igår, åt lite, bytte om, sen åkte jag in mot stan med Filippa och så fikade vi och gick runt lite. Jättemysigt, vi har inte hängt på hur länge som helst så det var nääz. Sen åkte jag hem och åt middag med min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0