bekännelser

 
- har jättesvårt att lita på folk
- jag har ångest över att ALLA ska gå på hersby, kommer känna mig jätteinstängd
- jag har väldigt många nära vänner
- jag älskar hemmakvällar
- hatar douchebags haha, vissa älskar badboys men jag tycker verkligen inte det är "tändande" på något sätt
- tycker inte om att prata illa om folk så gör typ aldrig det
- jag har väldigt hetsigt temprament. kan bli sur för typ det allra minsta och sen släppa det helt efter en halvtimme vilket kan irritera folk något otroligt haha
- just nu känner jag verkligen att jag vet vilka mina "äkta" vänner är haha hur fånigt det än låter

Kommentarer
Postat av: Lovisa Egervall

SJUKT

2013-02-24 @ 00:23:51
URL: http://ulrikalovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa Egervall

Sjukt snyggt halsband!! Var har du köpt det? Puss, GRYM blogg!

2013-02-24 @ 00:24:51
URL: http://ulrikalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0