fre/lör

Förrätt + varmrätt igår (supergott verkligen!).
Skorna, halsduken (som jag suktat över i flera månader) och jeansen införskaffade jag mig idag. Tänkte nog ha skorna på nyår så jag orkar gå runt hela kvällen ;)
 
Hello :) Jag kom precis hem från en ganska mysig dag trots allt regn (!) och kyla.. Seriöööst, ska det vara så kallt borde det ju vara snö :( 
Idag har jag iallafall åkt till stan för att fixa lite saker, sen åkte jag hem och åt lunch och därefer tog jag en promenad hem till Nelly. Nu ska jag snart äta middag så får vi se vad jag gör ikväll, antingen ska jag träffa Gabrielle så hittar vi på något kul eller så träffar jag Noel och har en chillad kväll. Kul båda två :)
 
Igår så var jag och tränade på morgonen, körde lite kondition + rygg och mage. Superskönt! Sen åkte jag hem och fixade lite och senare mot fem -tiden åkte jag på en middag/show med min pappa och två av mina systrar. Där var jag tills kvart i elva då jag åkte hem till Mika och mötte Niki, Mika och Lili. Sen åkte vi hem till Tobias och spenderade resten av kvällen där med ett par människor, hade det supertrevligt! :) Var hemma vid 3 ungefär då jag somnade på studs, såå trött. Skönt med jullov, äntligen få sova ut lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0