how to make me like you

(buy me a doggy like this♥)
 
- prata inte pengar. AVSKYR när folk ska leka så otroligt överlägsna och inte kunna köpa typ ICA's egna youghurt och ba ååå neej vad sossigt
 

- snacka inte skit om folk jag vet du hänger med ELLER inte känner, even better prata inte skit om någon
 

- prata med MIG, pilla inte med din telefon när vi umgås. det irriterar mig eenormt
 
- ställ tillbaka frågor. hatar när man träffar någon liten halvbekant på bussen så matar man på med massa intressanta frågor (hehe) och dom bara tar emot. I mean, please...
 
- håll inte på och ta upp john och edward (aka JEDWARD) som något skämt haha. jag tycker iiinte om när folk kan komma och ba: haha du är väl stalker till dom där jedwardS XDXdDxdxd .. Noo.. just no. 
 
smaska inte. horribelt
 
 
SIMPLE AS THAT, gör du detta blir vi vänner på nolltid. Nejdå, men be nice och rolig och ja allmänt trevlig så är jag inte svår att charma höhö. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha helvete vad vi skulle passa bra ihop.. haha de tre första framförallt omg

2013-04-28 @ 23:02:50
Postat av: Seb

Haha fan du är ju vettig du! :)

2013-04-29 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0