Min kväll

 
Heeeellooo! 
Jag har haft en rörig fredag idag haha.. Först var det skitmysigt, jag och Adi åkte in till Östermalm och käkade på Rice, jättegoooott! Sen stötte vi på Hugo, Hugo, Ena och Filippa och så åkte vi och mötte Luci och Zara på Ropsteeen. Där mötte vi massa people och så blev det rätt rörigt, så skulle vi hem till en tjej så fuckade det mesta och bla bla bla haha.
Tillslut orkade jag inte gå fram och tillbaka till massa olika och vela mellan olika människor så jag ringde mamma så hon fick helt enkelt komma och hämta mig, och nu sitter jag här med en stor kopp te, så värt. Ska upp klockan åtta imorgon också så den suger ännu mer haha.. Ska hjälpa till med någon skolsak, skit-tråkigt, men det löser sig väl. På kvällen får jag se till att göra något kul! Hoppas alla har haft en trevlig fredagskväll iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg

2012-09-28 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0