svar svar svar

dricker du???
Svar: Nej :)
 
SKOJAR DU är du 98??? :O
Svar: Näääääääppp född år 1998 28 Mars! haha
 
Kan inte du berätta hur du sminkar dig? :)
Svar: Sminkar mig typ inte så särskilt men absolut will do
 
Vart kommer tröjorna ifrån? :D (det här inlägget)
Svar: Den axelbandslösa kommer från allyfashion.com, den svarta glittriga kommer från all saints, det volangiga linnet kommer från Soaked in Luxury och det andra linnet kommer från River Island! 
 
Var kommer skorna och väskan ifrån? :) (det här inlägget)
Svar: Skorna är Minnetonkas och väskan är från River Island. 
 
Hehe om du är född 98 borde inte du gå i åttan dåå? Kraam<3
Svar: Jo det kanske jag borde men jag hoppade över förskolan och började alltså 1 år tidigare i ettan därför går jag med 97orna och har gjort det hela mitt liiiiv! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0