Lördag

bilder från veecckaan
 
Hej mina älsklingar! Jag har inte pallat vara inne på datorn denna vecka överhuvudtaget typ förutom om jag ska plugga så thats why jag inte har uppdaterat. Varit med Adiam hela veckan helt seriöst hahah! Hon sov hos mig någon dag också.. haha ingen koll! nej men veckan har gått stört snabbt. Igår kväll hade niorna typ ett disco för småbarnen i vår skola, så jag var där vid typ 6 och drog därifrån typ halv nio-nio tiden. Det var inte det roligaste men men haha. Sen drog jag, Adiam, Ena och Greta till en kille som heter Isak men jag och Adiam drog efter typ 5 min för det var not so föön heheeee.. Så då drog vi till Simon och var hemma hos mig till 2 ungefär. Nu har vi vaknat, käkat frukost, sett på 8 mile (eminem in my heart) och cooozaaaaat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0