hello hello

 
Sitter i skolan och har Kemi-lektion, preeeetty boring but whatever.. haha så jäkla skumt att vara här efter tre veckor men det är lite cozy ändå, är på bra humör idag så det rockaaar!! Det är tyyyyp min ettårsdagidaaag, då har jag gått i Vittra i ett år hihi!! hahaha 
Helgen var jätte rörig och jag vet inte riktigt jag gjorde lite olika saker men inget värt att nämna. De senaste helgerna har faktiskt varit lite tråkiga. Menmen! :) Idag ska jag äääntligen träffa min Nelly, har inte träffat henne på so long och jag saknar henne♥ its gonna be awesome! VI hööörss, kanske tom lägger upp en dagens outfit or something later 

Kommentarer
Postat av: seb

Grattis!!!
(ett års dan)

2012-11-21 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0