Monday

Förlåt för en tråkig iphone-bild men det här hade jag iallafall på mig idag!

Kreativ rubrik va?... ;)
Näe, men idag är det ju måndag som sagt, alltid lika segt haha! Men det kändes faktiskt som typ, onsdag idag? Kanske för att vi är lediga torsdag+fredag. Så himla skönt förresten! Som ett minilov :)
Efter skolan åkte jag hem lite snabbt, laddade min mobil och sen åkte jag hem till Nelly och var där i kanske två timmar, hur mysigt som helst!
Nu har jag typ precis kommit hem, ska äta middag och sen får vi se vad som händer lite senare ikväll.
Jag uppdaterar er senare, ni får ha det så bra så länge, pusspusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej kan du svara på mitt meddelande på facebook? :)

2012-05-14 @ 19:15:35
URL: http://ikf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer linnet ifrån? Skitsnygg outfit förresten

2012-05-15 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0