Förlåt mina älsklingar!



Jag vet att uppdateringen har varit sisådär, förlåt så jättemycket!
Igår var jag med Lili iallafall, vi åkte till Torsvik och satte oss med jordgubbar och bara snackade i ungefär två timmar, hur mysigt som helst! Gjorde upp världens bästa plan också, haha ;)
På kvällen åkte jag och Filippa in till stan men det blev lite rörigt så jag vet inte riktigt vad som hände hehe.. Men det var kuul!
Nu idag så vaknade jag och var precis lika deppig som i igår men sen så åkte jag och Filippa och köpte jordgubbar (SÄGER JU ATT JAG ÄTER DET HELA TIDEN, HAHA!) och sen åkte vi in till stan och chillade lite där! Sen åkte jag och träffade Lucinda och det var very lovely! Nu har jag precis käkat middag och sitter och dricker te, ska sätta igång och plugga nu. Men ni får ha det så jättebra så hörs vi, jag lovar! Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0