Snöstorm

 
Gud, vädret är heeelt galet just nu. Det snöar så sjukt mycket och allt blåser utomhus, blåste typ omkull mig när jag försökte gå till bussen. Iallafall - värsta morgonen i mitt liv! Jag kämpar mig till bussen, åker till Lidingö Centrum där jag ska byta buss och jag fryser som in i helskotta. Min jacka är inte alls så varm som jag trodde, inte på långa vägar.. haha. Men iallafall, där väl i centrum fick jag vänta i en hel timme! Hur sjukt är inte det? Kände mig heeeelt förstörd, så jag tog en buss till Kvarnen där jag fick gå hem ifrån. Fortfarande lika kallt och fortfarande lika irriterande. När jag väl (äntligen) kom hem så klev jag i ett sjukt varmt bad och låg och tittade på Gossip Girl för att värma upp mig haha. Nu sitter jag iallafall med en avocado-sallad (love) och en stor kopp te, ska sätta igång med min engelska-uppgift nu. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0