min lördag

ph1: "ögon"delen av utställningen, helt sjukt vad många som hade målat det ph2: min tavla ph3: utanför mitt fönster ph4: världens bästa peder
 
Haft en någorlunda mysig lördag! Vaknade upp, pluggade som sagt, sen åkte jag och träffade Peder så gick vi på utställningen! För er som inte vet vad den innebär så är det så att alla nior på Lidingö har målat en tavla med akvarellfärger med temat "Se människan". Man får tolka det hur man vill och det var verkligen spännande att se hur alla hade målat! Det fanns så sinnessjukt fina målningar där jag trodde typ dom var gjorda av en 70-åring som hade sysslat med det hela livet haha! Nej men de flesta var faktiskt hur fina som helst. 
På andra bilden kan ni som sagt se min tavla. Vet inte riktigt vad jag tänkte och är inte alls lika nöjd som jag vill vara, men jag ska inte klaga. :) Nu kom jag precis hem, tittade på bio sen drog jag till en kompis och var där med några. Sen skulle vi vidare men slutade med att jag drog hem för hade stört ont i magen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vad duktig du är!

2012-12-02 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0