Min helg

 
Hey boobears! Hoppas ni har haft en treeevlig helg!
I fredags var jag faktiskt bara hemma och myste med Adiam på kvällen, vi käkade sushi osv, sen drog hon hem och jag pratade i telefon resten av kvällen. Sen vaknade jag upp dagen efter, pallrade mig iväg till gymmet, åkte hem, tog världens längsta bad och tittade på gossip girl! Jättemysigt verkligen. Efter det pluggade jag lite, sen fixade jag mig, käka middag och sen åkte jag med Jessica, Lucinda och Adiam till Peder där det var lite foolk, det var kul! Efter det fanns det småfester lite överallt och det blev sjukt oklart men drog hem vid ett ungefär och gick och la mig så fort jag kom hem, var så trött haha! Imorse vaknade jag, städade mitt rum sen bakade jag och mami lussebullar♥ och sen har jag tittat på fiiilm och bara myst! Ska duscha och fixa till mig lite sen så ska jag träffa Adiam ett tag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0