last night!

 
Heey! Nu sitter jag i min soffa, dricker te och tittar på Harry Potter med min syster hehe, båda är så jävla trötta. Tänkte åka och träna sen men vi får se om jag pallar. Har iallafall ett pass inbokat imorgon! 
 
Igår kväll hade jag så sjukt jääääävla kuuul!! Jag var på en sjukt grym fest som mina tre killkompisar hade ordnat, det var glittertema, så alla behövde ha något glittrigt på sig och det var så himla kul att alla hade klätt upp sig och så vidare! Jag började med att äta middag hos min pappa vilket var väldigt mysigt, sen gick jag till Ena där jag sminkade mig och klädde på mig med Sally, Filippa och Greta! Jättekuueel. Sen vid typ kvart i tio gick vi ner till Adrian där det var feeett mycket folk och så dansade jag och skrek resten av kvällen! Hade verkligen en urbra kväll igår med människor jag älskar och jag har inte haft så roligt sen i somras! Hade på mig en glittrig kjol, ett svart linne, klackar och sen massa glittrigt smink osv haha. Fick dö-ont i fötterna i slutet av kvällen men det var det värt. Vid typ halv två-två gick jag och Filippa hem till mig för bussarna hade typ slutat gå så vi gick iallafall hem till moi och somnade på diiirrekten. Hoppas ni hade en bra lördag, det hade som sagt jag iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0